Om Avisit

Avisit är ett företag som erbjuder tjänster för att förbättra kundupplevelsen och verksamheten hos våra kunder. Vårt mål är att ge våra kunder en tydlig bild av deras verksamhet och kundupplevelse samt presentera utvecklingsmöjligheter. Vi erbjuder en produkt som är enkel att arbeta med och som inspirerar till utveckling.


Vi har digitaliserat de delar av vår tjänst som mest drar nytta av det, men vi tror på att den personliga kontakten mellan oss och våra kunder är viktig. På Avisit förespråkar vi full transparens och öppenhet mellan kunder och arbetstagare. Vår erfarenhet visar att ju mer delaktiga arbetstagarna är i processen desto mer involverade och engagerade blir de. Därför rekommenderar vi alltid att all personal ska vara medveten om Mystery Shopping mätningarnas upplägg och få vara delaktiga i beslutet och resultatet.


Vi på Avisit vill bidra till en lagkänsla för den enskilda enheten/verksamheten och skapa en kundupplevelse i världsklass för varje kundmöte. På så sätt kan vi bidra till ökat engagemang och en starkare gruppkänsla. Vi är övertygade om att vår tjänst kan hjälpa våra kunder att utveckla och förbättra sin verksamhet.

På Avisit är vi medvetna om att kontakten mellan personal och kunder är den viktigaste faktorn för att skapa nöjda kunder. Därför är det vårt mål att utveckla medarbetare i deras arbetsroll genom objektiv feedback. Att ständigt ifrågasätta sin prestation och kompetens kan kännas lite skrämmande, men det är också mycket givande.

David Salomons

VD

[email protected]

+46 70 450 19 93

Sam Shahgotbi

CTO

[email protected]

+46 76 707 10 61

Johan Axell

Administration

[email protected]

+46 72 3074561

Eric Bäckström

Försäljning & Personal

[email protected]

+46 70 960 00 94