Brödernas

Vårt uppdrag

Sedan starten år 2016 har Brödernas gjort succé och blivit oerhört populära! Den växande populariteten har gjort att Brödernas expanderar kraftigt runt om i Sverige. Brödernas vision är tydlig; ”Vi vill inte vara ett hak. När du varit hos oss ska du känna att du varit på restaurang”.

För att säkerställa att denna vision efterlevs och upprätthålls skapade Avisit tillsammans med Brödernas en plan för att mäta hur gästerna upplever besöken på Brödernas restauranger.

Hur gör vi?

Avisit besöker kontinuerligt Brödernas restauranger för att kunna bidra med kvalitativa analyser om utvecklingsmöjligheter, på både kort och lång sikt. Besöken kan genomföras både under lunch- och middagstid och fokus ligger på att följa den naturliga gästresan. Därefter görs en bedömning av hur väl gästupplevelsen stämmer överens med Brödernas vision. Avisits undersökningar innehåller noga utvalda frågor tillsammans med beskrivningar, kommentarer och bilder. Sammantaget skapar allt detta en tydlig helhetsbild av gästens upplevelse.

"I vår expansion har Avisit varit ett viktigt verktyg. Det viktigaste
för oss är att kunna säkerställa att gästerna får den upplevelsen
som Brödernas står för. Med Avisit så är det möjligt även i en
stor expansion"

- Styrande ägare, Jonas Wiklander